09/12/2023
Ik wil iedereen bedanken voor de fantastische tijd die ik met jullie kapoenen mocht beleven en voor het vertrouwen.
Het waren ongelofelijke leuke 3 jaren!
Sinds vorig jaar sta ik terug fulltime voor de klas en was de combinatie wat veel.
Hierbij wens ik iedereen een mooi 2024!
En zie ik jullie in ons klein dorp misschien nog eens 😊
Groetjes,
Lies