16/03/2026
In 2019 hadden we een droom, een visie: we wilden de wereld beter maken, mee bijdragen aan een duurzamere wereld. In 2020 kwam de kleerotheek tot leven en sindsdien zijn we alleen maar gegroeid. Jammer genoeg vonden we geen permanent en betaalbaar stekje waar we die droom verder konden uitwerken.
Tijd dus om dit hoofdstuk af te sluiten. We hebben al onze kledij, speelgoed enz. gedoneerd aan de kringloopwinkel, alles samen ongeveer 500 dozen die in 32m² opgeslagen stonden.
Aan al onze klanten een oprechte dank:
*voor jullie vertrouwen in ons als organisatie,
*voor jullie geloof in een betere wereld door kledij een tweede leven te geven,
*voor jullie eindeloos begrip en geduld voor deze vervelende situatie,
*voor jullie blijvend enthousiasme,
*voor jullie fijne babbels en de leuke band die we samen opgebouwd hebben,
*omdat we jullie mochten leren kennen, BEDANKT!
Deel gerust dit bericht zodat iedereen op de hoogte is.