12/06/2026
JORDBรR ๐ค Onze eerste aardbeien uit de moestuin !! En
de smaak.... Zalig!! Als je dit hebt geproefd, wil je nooit meer aardbeien uit de winkel.
Deze week is mijn broer weer gezellig bij ons. Ook hij genoot van onze eerste oogst ๐
Fiin weekend iedereen ๐ค