05/06/2026
Beste allemaal,
Even een kleine huishoudelijke mededeling over onze tunnels. Vanmiddag heb ik deze weer schoongemaakt en de openingen voorzien van nieuwe hoezen (zie foto 😁). Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om géén snoepjes of koekjes meer in de tunnels te gooien.
Achtergebleven voedselresten zorgen voor vervuiling, zijn interessant voor ongedierte en kunnen andere honden tijdens het trainen afleiden. Daarnaast vormen ze een risico voor honden met voedselallergieën. Ik begrijp dat we dit risico nooit 100% kunnen uitsluiten, maar het zou super helpen als jullie de snoepjes pas géven nadat je hond de tunnel uit is.
Alvast bedankt voor jullie medewerking! 🐾🐶