28/04/2014
Onze Resident DJ I-Rebeat gaf een onwijs vet optreden op het Flex met Lex Festival in Den Bosch!
Afgelopen weekend trad ik op tijdens het Flex met Lex festival in Den Bosch! op de Fabrics stage, en wat een geweldig feest was het daar!
Trix In The Mix
Stanley van der Helm schoot een impressie van mijn ♫ Schitterend ♫ Spectaculair ♫ en Sfeervol ♫ optreden. Hierbij de foto's.