12/06/2026
Afgeleverd en nieuw binnen!
Het stoere vergrijsde tv-meubel heb ik afgeleverd in Roosendaal. De verbouwing was nog in volle gang. Ik mocht het meubel achter laten in de toekomstige keuken😅 Vanuit Roosendaal ging ik iets terug naar boven waar ik in Hardinxveld-Giessendam bij Ad het laatste mangohouten dressoir heb neer gezet....Ad is er blij mee. Daar vlakbij is een leverancier waar ik geen meubelen vond maar heel veel enorm grote kruiken. Prachtig, maar ik ben op zoek naar meubelen, ook omdat één van mijn meubel leveranciers is gestopt. Van daaruit door naar Maurik, waar ik meubelen heb ingeladen en één en ander heb besteld voor levering eind Juni. Vanuit Maurik vertrok ik richting Arnhem waar ik bij een oude bekende spiegels en het dressoir van gerecycled hout heb mee genomen. Alles staat reeds in de showroom. Morgen zal ik wat foto's maken voor de webshop. Kom gerust even kijken. Fijne avond allemaal! Groetjes Roos