12/06/2026
Bij opa en oma slaapt de baby ineens een stuk slechter. Hoe kan dat? 🤔
Dat is heel normaal. Een vreemde omgeving, andere geuren en geen vaste slaapplek kunnen een baby uit zijn ritme halen. Zeker in de zomer, als er vaker gelogeerd wordt, merk je dit sneller. De goedbedoelde wipstoel van opa lost het helaas niet altijd op.
Met een Swaddle Up™ geef je je baby dat geborgen gevoel, ook op een andere plek. De natuurlijke armen-omhoog houding helpt je kleintje zichzelf te kalmeren en rustiger in slaap te vallen, waar jullie baby ook slaapt. 🥰
Bekijk alle opties via de website.💛