24/09/2025
De laatste dagenβ¦
Na 8 jaar een eigen winkel te hebben gehad is het na deze week dan toch echt klaar.. Wat een drukte afgelopen dagen al in de winkel waar wij echt heel erg blij mee zijn! De lieve woorden van jullie, de bedankjes, de cadeautjes, het nog even de tijd nemen om alleen al doei te zeggen & elkaar al het goeds voor de toekomst te wensen.
Dat doet een mens goed en dat maakt het afscheid nemen ineens toch een stukje moeilijker. 8 jaar lang lief en leed gestoken in onze winkel maar vooral in jullie! Jullie laten zien wat de juiste kleding, de juiste materialen, de juiste pasvorm en de juiste maat voor jou als vrouw kan doen! De deur uitgaan met een tas vol liefde en zelfvertrouwen. β€οΈ Want eerlijk is eerlijk, in deze tijd kunnen we dat allemaal gebruiken!
Jullie vrouwen, die bij het eerste bezoek niet eens uit de paskamer durfde te komen omdat ze niet gezien wilden worden, maar naarmate de keren verstreken daarna kleding paste met het gordijn open, veel meer kleding aan durfde, meer zelfvertrouwen kregen, maar vooral liever voor zichzelf werden. β€οΈ
Wat voor mij de afgelopen jaren echt bevestigd is, is dat we ongeacht onze kledingmaat allemaal onze onzekerheden hebben & heel goed zijn in het ons zelf naar beneden halen. Pijnlijk, verdrietig om te zien en vooral zonde van je tijd dat je je als vrouw op zoveel momenten van de dag zo minderwaardig kan voelen. Het was genieten om te zien en te voelen dat jullie zelfvertrouwen in onze winkel zo groeide en dat jullie zo dankbaar waren met onze winkel. Wat ik vaak hoorde is: we gaan even naar Kelly! Trots dat ik dat samen met mijn toppers voor elkaar heb gekregen. ππ
Dankbaar voor de 8 leerzame, gezellige, leuke maar ook zeker zeer pittige jaren die wij achter de rug hebben. De bijzondere banden die ik met sommige klanten heb opgebouwd zal ik nooit naar dan ook nooit vergeten. π
Maar nu is het tijd om na deze week alles af te sluiten, jullie voor de laatste keer te helpen en te spreken, het pand leeg te halen & dit hoofdstuk definitief af te sluiten. Ik heb hiermee voor mezelf gekozen. Iets dat heel erg moeilijk was maar waar ik nu al heel erg veel rust in vind. Het hoofd uit kunnen zetten en echt thuis bij mijn gezin kunnen zijn, meer te genieten van het leven & weer ruimte krijgen voor veel belangrijkere dingen in het leven. Thuis β€οΈ
Iedereen ontzettend bedankt die ook ooit maar iets heeft betekend voor onze winkel. Voor het delen van onze social media berichten, het liken van onze berichten, online iets hebben gekocht de mond op mond reclame, het uitdelen van onze visitekaartjes, iedereen die altijd wou helpen & vooral het komen naar onze fysieke winkel om bij ons te komen shoppen. BEDANKT!
Voor iedereen die vraagt of er nog wat hangt! JA! Maar het gaat echt heel snel! Dus kom langs! OP=OP
De hele week nog geopend vanaf 10:00 uur!