24/06/2022
Kjære alle dere gode og fine kunder som har fulgt meg igjennom mange år🙏🏻🥰 Med litt tungt hjerte har jeg besluttet å bli pensjonist. Det var litt vemodig i dag å låse salongdøra. 🥲Heldighvis blir det en ny frisør som overtar salongen etter meg. Så jeg vil ønske Liv Marit Holt hjertlig velkommen👌🤗 Min kjære kolega og medarbeider igjennom di 6 siste årene Anita Løvlid, blir fra ca 1. oktober å finne i nye lokaler på Molund i N. Eggedal. Nærmere info kommer. Vil takke så mye for at dere valgte meg som frisør🙏🏻🙏🏻samtidig få takke for all oppmerksomhet med blomster, vin og gode ord di siste ukene🙏🏻🥰 Varm klem fra meg🤗🤗🤗🙏🏻🥰