26/09/2020
Det har vært lang strikketørke hos meg. Det har blitt ufortjent veldig nedprioritert. Men, høsten er min favoritt-årstid og jeg løfter hodet og ser fremover.🍂🌲 Skogen viser seg fra sitt beste om høsten, synes jeg. Alle fargene, den friske luften, de koselige lydene. På dette bildet; sprang ungene rundt meg å plukket (les: spiste) blåbær, Sara🐾 lå i pent i lynget å sov, mannen sikret treklatringen til vår lille Monsen (som sønnen vår selv kaller seg😅😍) og jeg satt i favoritthengekøya med nytt strikketøy i fanget. Det kan neppe bli bedre enn det, vel.🥰 Valget av strikketøy er påvirket av min bestevennine, som er en reser med strikkepinnene. Det i kombinasjon med herlige farger i alpakkagarn fra verdens beste garnbutikk. En er på pinnene.🥰 Hva strikker du på nå?