Rino Design Sthlm

Rino Design Sthlm Färgglada kläder och tyger i egen design. Butik på Bondegatan 1 D i Stockholm samt webshop. Välkommen till Rino! /Carina

Hos Rino hittar du klänningar, kaftaner, leggings, accessoarer och mycket mer, allt i vackra färger och unika mönster. Rino är ett svenskt varumärke som designar kläder och accessoarer i färgstarka, egenritade mönster. Vi producerar småskaligt i Baltikum under schyssta villkor och säljer både online på rino.se och i vår butik på Bondegatan 1D i Stockholm. Vi gör kläder med personlighet – för dig som älskar färg, form och hållbar stil.

Det blev visst många gula plagg, men hallå, sommar ju! Ville bara säga att vill du ha din klänning till midsommar så bes...
14/06/2026

Det blev visst många gula plagg, men hallå, sommar ju! Ville bara säga att vill du ha din klänning till midsommar så beställ senast måndag kl 13 så skickar vi samma dag.
🌞
Visan var en av mina favoriter när jag var liten, hade nog aldrig hört den men hittade noterna i en bok vi hade hemma.

13/06/2026

Nytt och skoj från Bondegatan

Sista öppetdagen och sista LördagsLajven i gamla butiken! 😭❤️Snart går vi vidare till ny adress (samma gata) men idag vi...
13/06/2026

Sista öppetdagen och sista LördagsLajven i gamla butiken! 😭❤️
Snart går vi vidare till ny adress (samma gata) men idag vill vi njuta av vår fina butik.

Öppet kl 11-16.

Sommarkarameller på liven som startar kl 17.00 på insta/fb/youtube.

Hoppas vi ses 💕

Heja roliga kläder!
12/06/2026

Heja roliga kläder!

Ett gäng soliga väskor ute kl 20.00 🥰Tror jag räknade till 15 olika tygmönster! Alla sydda av retrotyger eller stuvbitar...
11/06/2026

Ett gäng soliga väskor ute kl 20.00 🥰
Tror jag räknade till 15 olika tygmönster! Alla sydda av retrotyger eller stuvbitar.

Alla väskor är unika, mönstren hamnar olika på olika väskor så väskor från samma tyg kan se olika ut.

Rosa och rött är en riktigt bra färgkombo! Jag blir alltid glad av den. Kaxig och livfull.🩷❤️Mitt mönster Rosa virvel i ...
10/06/2026

Rosa och rött är en riktigt bra färgkombo! Jag blir alltid glad av den. Kaxig och livfull.
🩷❤️
Mitt mönster Rosa virvel i trikåklänning kommer vi att visa på veckans LördagsLajv

Vera i muslin och ett bra hopp i ny snurrkjol! Naturen är så galet vacker just nu, kan inte få nog 🌱
09/06/2026

Vera i muslin och ett bra hopp i ny snurrkjol!
Naturen är så galet vacker just nu, kan inte få nog 🌱

Nu snackar vi sommar på riktigt. Vera i muslin!Jag gillar den massor, både för det glada mönstret, det mjuka tyget och d...
08/06/2026

Nu snackar vi sommar på riktigt. Vera i muslin!

Jag gillar den massor, både för det glada mönstret, det mjuka tyget och den luftiga modellen.
Sitter just nu i en Vera i muslin och den är galet skön en varm dag som denna samtidigt som man känner sig fin.

Det kommer faktiskt två Vera i muslin nu på lördag, jag ska fota den andra under veckan men jag lovar att den är precis lika snygg.

Veckan som gått. Blåbären fick många glada tillrop på stan. Jag matchade pionen. Vi åkte djurgårdsfärja. Praktikanten va...
07/06/2026

Veckan som gått. Blåbären fick många glada tillrop på stan. Jag matchade pionen. Vi åkte djurgårdsfärja. Praktikanten var... praktikanten. Fina kunder. Frossade i vintageklänningar hos en vän. Provrum byggdes. Den yngste hade propellermössa på avslutningspresentationen. Väggfärg till nya butiken valdes. Drack te ur en väldigt liten kopp. Det var också en begravning. Allt blommar, överallt. Välkommen juni!

Adress

Stockholm

Öppettider

11:00 - 16:00

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Rino Design Sthlm postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Rino Design Sthlm:

Dela