01/04/2025
Hieronder een waardevolle link naar onze nieuwsbrief. Een van de laatste spijtig genoeg.
De people pleaser in mezelf wil zich verantwoorden waarom ik de beslissing heb genomen afstand te doen van De Huiskamer en ik besef dat er verhalen zullen gevormd worden. Maar wil je oprecht mijn verhaal horen, kom dan gewoon langs, geef me een warme knuffel en laat ons alle fijne herinneringen delen (waarbij ik nu zelf een instant zot idee krijg met een wall vol kaartjes waarom jullie De Huiskamer een top winkel vinden)
En eigenlijk waarom niet, een laatste herinnering creëren samen met jullie. Ik zorg voor een lint in de winkel, jullie zorgen voor een kaartje met een warme boodschap. En deze neem ik mee (op 31 juli) om voor eeuwig te koesteren. ❤️
https://mailchi.mp/dehuiskamer.gent/warm-afscheid