30/06/2017
βοΈVandaag is het "World Social Media Day" en dat leek ons het perfecte moment om het volgende mee te delen... ππΌ
MORIS & MILOU was het afstudeerproject van vijf studenten KMO-management aan de Arteveldehogeschool te Gent π. De voorbije 10 maanden hebben wij al onze opgedane kennis van de voorbije jaren, getoetst aan de praktijk en daarmee onze eerste stappen in de ondernemerswereld gezet. We kunnen zeggen dat het geen makkelijke, maar wel een enorme boeiende ervaring was om een nieuw sweaterlabel op de markt te brengen. We hebben veel bijgeleerd over onszelf, de samenwerking met anderen en zakendoen in het algemeen. Met véél voldoening sluiten we nu het project af en gaan we elk onze eigen weg uit βΊοΈ
Graag willen wij iedereen bedanken die aan dit project op één of andere manier heeft meegeholpen. Met name onze docenten, familieleden, vrienden en vriendinnen,...
In het bijzonder willen wij de verkooppunten bedanken voor het vertrouwen in ons als jonge ondernemers ππΌ
NIET TE VERGETEN: een dikke merci aan al onze volgers op Facebook en Instagram! Mede dankzij jullie (en jullie 'open mindedness') wonnen wij vorige week de award voor "Beste Branding" van ons merk.
CIAO! π¦
Maxime, Ferdinand, EugΓ©nie, Eline en Lisa.