09/06/2025
Wat is het enorm lang geleden dat we hier iets gepost hebben… Een pak minder actief aan de slag maar gelukkig na**en we nog steeds met veel plezier 🪡🧵
Binnenkort komt er een allereerste “Naai-café”, een bijzonder gezellig moment waarbij we samen creatief aan de slag gaan!
Wil je erbij zijn tijdens de workshop “t-shirt” of met het “vrij handwerken”? Laat het ons weten! We kijken ernaar uit!
Pssst… Het gaat door en is ten voordele ervan 💙
**envoorkinderen **envoorkids **enisleuk