08/06/2019
Aan alle trouwe klanten.
Soms was er een traantje of een lach.
Ik vond het altijd fijn dat jullie een bezoekje aan de winkel brachten.
Heb jullie met plezier geholpen.
Het waren 12 mooie jaren.
Bedankt hier voor !!!
Noëlla