24/09/2022
Na 9 jaar en talloze zaterdagen en zondagen , stopt de Pep-up in de Gasthuisstraat nr. 49.
Na ,door de tijd heen , een kruidenierszaak, een linnen winkel, een bank , een fotograaf , een vintage winkel , komt er een nieuwe zaak!
Beste klanten , vele weekends was ik paraat en heb ik genoten van jullie verhalen en wil ik jullie bedanken voor jullie aankopen en trouwe bezoekjes!
Heel wat Poperingnaars heb ik proberen van dienst te zijn en menige toeristen heb ik tijdens ze aan het snuisteren waren in mijn winkel wegwijs gemaakt in de bezienswaardigheden van onze mooie streek !
Nu volgt er een periode van herbronnen en op een andere manier zaken doen MAAR :