07/10/2020
• 💌•
Een berichtje aan jullie allemaal..💛
•
Dankje, dankje, dankjewel voor de afgelopen 5 jaar dat ik Atelier Josephine mocht laten groeien & bloeien - en dat ik jullie van warmte en hartverwarmende momenten mocht voorzien..💛
Het was zó'n enorm voorrecht om lieve mensen als jullie, als Atelier Josephine liefhebber te zien. Om mutsen, sjaals, handschoenen, haarbanden,... voor jullie te maken; met m'n 2 handen en heel veel liefde..
Om ergens in het straatbeeld iemand met een item te zien dat ik, helemaal eigenhandig ontwierp en creëerde.
Daar maakt(e) m'n hart telkens een sprongetje bij!
•
Ik schrijf dit bericht toch wel met een krop in de keel. Atelier Josephine is niet enkel een 'merk' of een 'product' - het is ook oprecht wie ik ben en waar ik voor sta.. het is de voorbije 5 jaar een groot deel van mij geworden..💛
•
En toch..moet ik er (even?) afstand van nemen. Ik hoef jullie niet te vertellen dat de afgelopen periode voor heel wat ondernemers pittig was / is. Zo sloten de winkels waar ik mee samenwerkte -al dan niet vrijwillig- de deuren, alle (herfst/kerst) markten werden geannuleerd & er is zó veel onzekerheid...
•
Dat, in combinatie met heel wat uitdagingen op professioneel en privé vlak die me te wachten staan - positieve dingen!- maken dat ik de verschrikkelijk moeilijke beslissing nam, om Atelier Josephine, voor nu, te laten ophouden met bestaan.. althans - het commerciële luik ervan...
Ik blijf -gelukkig..😅- natuurlijk gewoon Nathalie Josephine, de creatieve duizendpoot met een passie voor creëren en met een giga-dosis nieuwsgierigheid en drang naar avontuur..maar ook met een drang naar even wat "rust in het hoofd", wat kalmte, wat structuur en tijd met mezelf en m'n gezin..💛
•
Hoe moeilijk ook om dit te beslissen - het is oké, op dit moment, om dat te doen..
Maar het is verdorie niet makkelijk, die knoop door te hakken..
•
Ik mocht de afgelopen 5 jaar zó veel bijleren over alle aspecten die bij ondernemen komen kijken - en ik ben blij dat ik 5 jaar geleden de stap durfde te zetten. En ja - ik ben ook fier op de weg die ik, dankzij jullie, heb afgelegd..💛
•
Dus - dankje, dankjewel!
•
Onward,
Nathalie Josephine.
•