31/03/2017
Aan al mijn lieve klantjes, een dikke DANK JE WEL voor het vertrouwen en "goed gevoel" dat jullie me gaven in +bo, voor de welgemeende complimentjes en enthousiasme bij elke nieuwe collectie en gewoon onze fijne, warme babbels ... Liefs Kaat en Claire