30/12/2020
Donderdag 31 December - Oudjaar.....graag had ik jullie nog eens uitgenodigd bij een hapje en een drankje want The Vibe sluit morgen om 16h voorgoed zijn deur helaas heeft het virus daar een stokje voorgestoken.
Via deze weg zou ik jullie ALLEMAAL toch nog even graag heel erg willen BEDANKEN en bij deze alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen !