27/05/2026
Det er både det bedste jeg ved og det værste😂😭 jeg elsker mit kreative arbejdsliv og vil vitterligt ikke bytte for noget andet job!!! Men puha, nogle dage er også hårde. Fordi, jeg gerne vil sige ja til alle jeres dejlige forespørgsler i min indbakke, leverer det selv samme dag, åbne webshop, sy tøj der skal ind på den, lave noget lækkert content, rydde op (lol) og gå i genbrug for at finde stof til flere projekter, samtidig med at jeg også gerne vil være den bedste udgave af mig selv, for mine venner og familie. Det er en hårfin balance, som jeg øver mig på hver eneste dag. Den dårlige samvittighed over ikke at kunne have 8 arbejdsomme arme, må aldrig overskygge hvor højt jeg elsker det jeg laver - og vi er heldigvis ikke i nærheden af det🫰🏼 men nogle dage skal jeg bare lige minde mig selv om at det er okay at sige “nej, ellers tak” og “jeg har desværre ikke tid” for min erfaring siger mig, at det altid bliver taget godt imod alligevel og hvis ikke, så foregår det heldigvis over i dem og ikke mig😌🤍 god aften og tak for jeres evige forståelse og tålmodighed med mig, I er de bedste