28/03/2015
Så er det uigenkaldeligt slt med salg af streetwear fra Ahlgade 72. Fra på mandag er det et Minimarked :)
Der er derfor i morgen, søndag slutsalg af varerne: kom og få en cap til 60kr eller en tshirt til 60kr eller et par shorts til 80kr... Gør et sidste røverkøb! Hvis du viser denne annonce i butikken søndag 29/3 får du -80% på alle varer i hele butikken!
Der vil være åben fra 10:00 til 16:00