16/10/2021
Så er det tid til at stemme igen!
Tusinde tak til alle jer, som stemte i første runde. Det er kæmpe stort for min nye og lille forretning, at få lov til, at være med i Best Of Odense 🥰
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lufte den flotte kjole jeg laver til lejligheden, på scenen til Award showet.
Jeg er blevet nomineret i kategorien “Håndværk”. Der kan stemmes på www.uao.dk.
Vinderen bliver kåret efter stemme antal, så sig det videre til alle i kender 😃