15/02/2026
Jeg har en masse navnetog på lager🥵
så hvis du kender en, møder en, ser en, snakker med en, falder over en, kører ind i en, så sig at jeg sælger navnetog til en billig pris 😂🙈
Måske en skole, sfo, børnehave eller vuggestue kan bruge nogle så tøv ikke bare sig det videre.😘
Altså 3 kr pr vogn 😱😱
Jeg har fra A-Å i træ farve.
Jeg har fra A-Z i farver
Jeg har fra 0-9 i træ og farver.
Del gerne med alle dem du kender så jeg kan få tømt mit "lille" lager.❤️❤️