11/01/2025
بسم الله الرحمن الرحيم
فكرة حلوة شوفتها عند واحدة صحبتى
تيجوا نلم من كل واحده ٥٠ او ٣٠ او ٢٠ جنيه لو لمينا من ٥٠٠ شخص هيبقي تقريبا 25000
نعمل شنط رمضان ونوزعهم
المبلغ ولا حاجه بالنسبه لأي واحده فينا بس نقدر ننفع ناس وأهو لمتنا دي تبقي جات بفايده
❤️
في ناس كتير جدا السنادي هتبقي محتاجه الخير ده خلي ديما الايه القرأنيه دي قدامك
يَحْسَبُهُمُ الْجَاهِلُ أَغْنِيَاءَ مِنَ التَّعَفُّفِ تَعْرِفُهُم بِسِيمَاهُمْ لَا يَسْأَلُونَ النَّاسَ إِلْحَافًا ۗ وَمَا تُنفِقُوا مِنْ خَيْرٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِيمٌ
عوزين البيوت كلها تبقي عمرانه
اللي حابب يساعد واهوو كله ف ميزان حسناتكم❤️ في رقم فودافون كاش