25/05/2023
شوية تفاصيل هتسهل علينا وعليكوا نقاشات كتير
📍1- الفساتين كلها ايجار فقط مفيش اي بيع
📍۲- مفيش فستان ينفع يتسلم بدون البطاقة الاصليه و تأمين و التأمين بيكون طبعا علي حسب كل فستان ) و ده الطبيعي
📍٣- العربون لا يسترد يا بنات نهائي لأي سبب
📍٤- تسليم الفستان بعد المناسبه بيوم من الساعه (۳) او بيتم خصم من التأمين
📍٥- جيبي معاكي حد بتثقي في ذوقه جدا عشان ممنوع التصوير وقت القياس
📍 ٦- بيتم خصم من التأمين في حاله حدوث قطع ف الفستان او بقعه او حرق او اي تغير ف حاله الفستان مهما كان
( وبيتحدد ثمن الخصم على حسب العيب الي في الفستان او التأخير في معاد تسليم الفستان