Pictures designer

Pictures designer photoshop

20/02/2017

يوميات عاقل ومجنونه
2

صوصو : وانتى بقى قررتى ايه
جيجى : من كتر زن ماما قولت هعد معاه ولو عجبتنى شخصيته هوافق عليه
بيتر : بس لازم تفكرى كويس عشان ده ارتباط
جيجى : ايه يالا العقل ده كله ... اصدق معرفتكش انا كده هههههههه
وخليتهم واقفين وعملت حاجه عشان اغلس عليهم
(وفجأه وهما واقفين فرقعت صاروخ تحت رجل صوصو )
وكان رد فعلها الاتى
صوصو بنرفزة : انتى مبتفهميش انا اتخضيت ............... انتى تييييييييييييييييييييت
جيجى : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مارو : بس بقى يا جيجى شكلها اضايقت بجد
جيجى : انتى زعلتى ............. ده انى بضحك معاكى هههههههههههه
صوصو :: لا لا اصل انتى بتحبى تحلوى قدام الشباب عشان ده يعجب بيكى وده يقول ديه بنت روشه .... ربنا يهديكى
واستأذنت ومشيت
طبعا انا اضايقت من كلامها بس محطتش فى دماغى وهزرنا وضحكنا وروحنا
وبرضوا كان بيبو مستنى فى البلكونه زى اللى عايز يقول اتأخرتى يا ست هانم
وتقريبا انا كمان اتعودت انى اشوفه
واول ما دخلت البيت
لقيت موبايلى بيرن وكانت مارو
مارو : شوفتى يا جيجى طول عمرى بقولك ان الناس هتفهمك غلط وانتى برضوا مش عايزة تبطلى حركاتك ديه
جيجى : فى ايه بس يا مارو متكبريهاش
مارو : خليكى انتى كده ... اهى اول واحده قالت عليكى بتاعت شباب وعاوزة تحلوى كانت صاحبتك اللى عرفاكى .... مبالك بقى الناس
جيجى : انا مليش دعوة بالناس ... انا عايشه حياتى لنفسى مش للناس ... الناس مورهاش غير الكلام وبس
مارو : يا حبيبتى انا معاكى بس الناس دول جزء من مجتمعنا
جيجى : وانا رافضه المجتمع ده ورافضه الطريقه ديه وهفضل اتعامل زى ما انا
مارو : عموما يا جيجى انا اسفه وعموما براحتك
جيجى : استنى بس يا مارو .......... هتقفلى وانتى زعلانه منى ... عارفه انك خايفه عليا بس بجد متقلقيش ............. خلاص بقى ميبقاش قلبك اسود ........... صافى يا لبن ...
مارو : حليب يا اشطه ^_*
وقفلنا مع بعض
ولقيت ماما بتقول :
ماما : خدى بالك ابانوب جاى بعد بكره يعد معاكى ... انا حبيت بس افكرك
جيجى : انا مش قولتلك قبل كده سبينى افكر
ماما : انا قولتلهم يجوا يوم الاحد واعدى معاه مش هتخسرى حاجه اة اة لالا
ويعدى اليوم بسرعه
ويجى اليوم اللى هعد فيه مع بيبو
وصحيت من نومى
وانا عندى امل وتفائل مع ان احساسى بيقولى انه واد معقد
بس مش عارف ليه فى حاجه شدانى ليه
المهم اخيرا بيبو جه
بيبو : ساكته ليه ؟
جيجى : اقول ايه ؟
بيبو : انا عايز اعرفك عليا ....انا معنديش صحاب كتير .. عملى جدا و
هنا انا قطعته وقولت
جيجى : بيبو انت متقدملى ليه ؟
بيبو : متقدملك عشان.............. عشان انا بحبك ومعجب بيكى
جيجى : ايوة يعنى ايه اللى عجبك فيا
بيبو : هدوءك وادبك واخلاقك .. الناس كلها بتحبك ... بسيطه مش مغروره
جيجى : بس كده هو ده اللى تعرفه عنى
بيبو : اة ... ليه ؟ مستغربه ليه ؟
جيجى : لا مفيش بس انا مجنونه شويه
بيبو : مجنونه ازاى يعنى
جيجى : يعنى تصرفاتى كلها مجنونه
بيبو : هههههههههه وماله يا ستى
(ومش عارفه ايه اللى خلانى سكتت ومقولتلهوش على طبعى وطريقتى ... زى ما اكون مش عاوزة الجوازه تبوظ )
جيجى: خليك فاكر بقى انك موافق
بيبو : افهم من كده بقى انك موافقه
(انا اتكسفت وسكتت وقولت لماما انى موافقه بس ماما استغربت اوى وكانت فرحانه بس عشان عارفه ان انا مجنونه قالتلى قدامكم اسبوعين تفهموا بعض اكتر بعدين نعمل خطوبه )
وطبعا انا وبيبو بنتكلم ف الفون كل يوم وفى مره قالى انه هيعدى عليا ياخدنى من الجامعه
واول ما جه طبعا انا كنت واقفه مع جون وبيتر وصوصو ومارو ونانا
جه وياريته ماجه
هتعرفوا الحلقه الجايه

ســـــــؤال الحلقه
1- يا ترى هيحصل ايه ؟
2 -و ايه هيكون رد فعل بيبو ؟
3 - ايه رأيك فى الحلقه ديه ؟
meroo

Łħ₣ầ
29/06/2015

Łħ₣ầ

Donia samer ganem
29/06/2015

Donia samer ganem

Donia samer ganem
29/06/2015

Donia samer ganem

Donia samer ganem
29/06/2015

Donia samer ganem

Donia samer ganem
29/06/2015

Donia samer ganem

20/06/2015

وحشتووووووووووووووووووووووونا جدااااا :)

اسفه لان مكناش بندخل كتير علي البيدج بس عشان الدراسةة بقي وكده

ولكن قررنا نحن ادمنات بيدج Pictures designer وبالاخص ادمن

الى هو انا يعني :P

ان نسترجع نشاطنا وننشر مره اخري

وكل سنه وانتم بخير ورمضان كريم =D

تفاعل بقي شجعونا حتي :\

جيبلكم كولكش جامد لــجميع حلقات مسلسل اوتار القلوب بجوده عاليه جده - ابن حلال- قبول -الانتقام-فرصه ثانيه-سحر الاسمر-اسمي...
06/09/2014

جيبلكم كولكش جامد لــ

جميع حلقات مسلسل اوتار القلوب بجوده عاليه جده - ابن حلال- قبول -الانتقام-فرصه ثانيه-سحر الاسمر-اسميتها فريحه -اتهاام -فرق توقيت- الصياد- صاحب السعاده- دلع بنات

واى مسلسل او فيلم او مسرحيه او كليب او برنامج عايزين منو اكتبوللنا فى تعليق عايزين لمين مش هنزل الكوليكشن ده غير ب5 لايكات بس مش كتير يعنى يلا الى يعمل لايك يدعى ديقه المصمم علشان يستفيد زيو وان شاء الله صورنا هتبقى مميزه

06/09/2014
مى عز الدين :*
06/09/2014

مى عز الدين :*

مى عز الدين :*
06/09/2014

مى عز الدين :*

مى عز الدين :*
06/09/2014

مى عز الدين :*

Address

Cairo

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Pictures designer posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share