08/04/2020
La falta de EPIs es obligació del govern i no del petit comerciant que no rep cap ajuda després de 40 anys treballant, tot i prejubilat la passió per la seva feina surt de ben endins i s'alimenta de l'estimació per ajudar.
Ara parlo en primera persona com a filla del senyor de la fotografia i que treballa com a sanitaria en l'hospital mencionat. Aquests dies l'hospital està reforçat com mai de personal per tractar aquesta pandemia, s'agraeix i es un gest de solidaritat per nosaltres, però fa anys que hauriem de disposar de més personal per englobar una atenció integral a la població, però que curiosament son les real mancances del dia a dia, un cami que mai s'hauria d'haver abandonat. Només dessitjo que quan passi tot això la gent, la humanitat d'aquest país, surti a reclamar com un tot indivisible que no es pot marginar mai més l'essència humana de la persona, cuidem persones, no sacs de patates!!!
Voldria anomenar també que fa dos anys que treballo a l'Hospital Comarcal de Martorell. Abans exercia les meves funcions com infermera a un hospital més gran i això suposa un tracte més impersonal de cara al propi treballador. Es suposa que en una institució on es cuiden persones l'empatia hauria de ser font d'abundància, doncs bé, voldria agraïr que a Martorell he trobat aquest broll i es gràcies a les companyes.
Dit això, es l'hora de lluitar cap un futur on es reconeixi de forma salarial aquesta gran dedicació que suposa atendre totes les necessitats d'un malalt. I per acabar, esmentar en el cas de Catalunya, que el Col.legi d'infermeria lluiti d'una vegada per totes baixar la ratio de pacients per infermera a tots els hospitals de Catalunya. No es tracta d'un capritx es qüestió d'urgència!