10/01/2019
Bon dia!
Us volem comunicar que l'any 2019 ha arribat ple de canvis. El mes de febrer ja no obrirem més la botiga, per tant, finalitzem una bonica etapa que va començar ara ja fa quasi 5 anys.
A partir del dimarts 15 de Gener començarem la liquidació en horari de MATINS de DIMARTS A DISSABTE.
Us volem agraïr a totes i tots els grans moments que hem viscut en aquest espai que ha resultat molt més que una botiga.
Marxem però ho fem contents i amb la il.lusió de mirar endavant i de viure les coses noves que puguin anar arribant!
Moltes gràcies!
Una abraçada ben GRAN!
Seguim!!