03/06/2024
Iso KIITOS kaikille ihanille asiakkaillemme vuosien varrelta!💕🙏🏻 Te teitte Hamptonin matkasta upean tarinan!
Nyt olemme sulkeneet vaateliikkeemme ovet ja olen avannut seuraavan oven kohti uusia seikkailuja.
Haluan toivottaa kaikille ihanaa kesää ja kiittää sydämeni pohjasta kaikkia
kanta-asiakkaitamme, jotka vuosia kävitte niin läheltä kuin kauempaakin meillä ostoksilla. Ette halunneet mennä nettiin vaan arvostitte hyvää asiakaspalvelua, kaunista miljöötä ja laadukkaita brändejä.
Ilman teitä ei olisi ollut meitä. 💕