19/07/2024
Hei vaan pitkästä aikaa! Muutama vuosi on vierähtänyt siitä kun lopetettiin brändin toiminta. Ollaan saatu teiltä silloin tällöin viestejä kuinka kaipailette ihania tuotteitamme. Se lämmittää aina sydäntä ja oi ehkä vielä toivottavasti joskus tehdään ja suunnitellaan taas uusia tuotteita. Sillä välin Mimmin korukuvioita voi seurata ja Pietun graffa hommat löytyy .peps
Olen tyhjennellyt meidän varaston ja sieltä löytyi vielä jonkin verran arkistojen aarteita. Paitoja, kasseja, koruja ja muuta mukavaa. Pistetään siis täällä instagramissa käyntiin poistomyynti. Kaikki tuotteet 3€ - 25€ olisi ihanaa, että loput aarteet löytäis vielä hyvän kodin.
Myynti käynnistyy sunnuntaina 21.7.2024. meidän instagram stoorissa. Tuotteiden hintaan lisätään postikulut 4,9€ Maksu mobile payn kautta.
Kerromme lisää sunnuntaina!
We miss you too 😻 Tuutteko sunnuntaina linjoille?