04/08/2021
Tämä on suoraan luvalla lainattu vintage/secondhand-kauppa kollegalta Niin Mua :lta, m***a niin hyvin kiteytetty asiaa😍, että tämä on pakko kopioida tänne omallekin sivulle. Kommentoikaa ja käykää lukemassa myös Niin Mua :n profiilista kommentointia aiheesta!
Lainaus:
💕KAIKELLA RAKKAUDELLA, JUST DON'T DO IT.💕
We love our customers, all of them.
Myös teitä, jotka ette ostavaan asiakaskuntaamme kuulukaan. M***a silti, näitä kommentteja saa ja pitää säästellä vintage-vaatekaupassa. Alla syyt miksi.
1. Onpa kallista
Ei ole. Ei vain ole. Jos vintage -vaatteiden hinta-laatu -suhdetta vertaa, you are making a bargain! Kun hintaan vielä lasketaan mukaan vaatteisiin käytetty huoltotyöaika, sisäänostohinta sekä verot, ovat tuotteemme edullisia. Harvaan high end brand-tuotteeseen on vuodatettu yhtä paljon verta, hikeä ja rakkautta kuin valikoimamme tuotteisiin. Hintatasomme on vain hieman pikamuotiketjujen hintoja korkeampia. M***a laatu, eettisyys ja kestävyys monikertaisempaa!🙂
2. Täältä löytyisi vaatteita teemabileisiin
Kyllä, vuokraamme tuotteitamme teemabileisiin, m***a me itse ja lähes kaikki asiakkaamme elämme ja hengitämme vintage-elämää. Me käytämme näitä vaatteita. Meille ne ei ole teemabilevaatteita, meille ne on arkivaatteita. Me emme voisi pukeutua mihinkään uusiotuotettuun vaatteeseen, vaan meille on tärkeää, että vaatteemme on laadukas, eettinen, kaunis, tarinaa kertova ja mikä tärkeintä, sen valmistus ei ole vahingoittanut ihmisiä tai ympäristöä. In addition, kaikki on stailauksesta kiinni; vanhaa voi yhdistää uuteen -- tyylikkäästi ja trendikkäästi 🙂
3. Juuri heitin samanlaisen pois ..... On niin ikävää kuulla. Olet siis heittänyt pois jotain vastuullisesti valmistettua, laadukasta ja arvokasta?
Se, että se ei sinun mielestäsi ole "kuuminta hottia" juuri nyt, ei tarkoita sitä, että se ei meistä olisi. Meitä (työntekijöitämme ja asiakkaitamme) ei haittaa, vaikka sinä et arvosta juuri sitä vaatetta - me arvostamme. Eikä se, että sinä heitit vaatteen pois, milään tavalla pienennä valikoimassamme olevan, samanlaisen tuotteen arvoa.
Kiitos, että jaksoit lukea tekstin loppuun! 😍 Spread the word, people!