25/07/2023
הרבה זמן שלא כתבתי משהו פוליטי.
לא חושבת שיש לי משהו חדש להגיד.
אבל המועקה הזו, שהבית מתפורר.
המחשבה על העתיד, על הילדים. על הכלכלה, והעסקים. אני חושבת על קניות בסופר, שעלו לנו ב20% בשנה האחרונה. על מערכת החינוך הבינונית ביחס לעולם. על הבינוניות בהכל. על הערכים שהולכים ומתפוררים. �ויש לי חולשה בגוף. כאילו אין לי איך להחזיק את כל זה.
זה לא הסוף, זו רק ההתחלה. ואני מרגישה שכבר הפסדנו. 💔