Handy stall

Handy stall Welcome to Handy Stall.! We Specialize in Ladies Party Frocks and Adorable Clothes for Children, Designed to make Every Occasion Unforgettable.
(2)

Perfect for Birthdays, Weddings, Parties, and All Your Special Moments. 🌸👗🩷

26/08/2026

දෙයක් කියන්න ද????කිසිම දවසක තව කෙනෙක්ට නැති දේකට හිනා වෙන්න යන්න එපා......🙏ඉස්කෝලේ පන්තියේ හිටිය කලුම කලු කැතම ගැහැනු ළ...
15/07/2026

දෙයක් කියන්න ද????

කිසිම දවසක තව කෙනෙක්ට නැති දේකට හිනා වෙන්න යන්න එපා......🙏

ඉස්කෝලේ පන්තියේ හිටිය කලුම කලු කැතම ගැහැනු ළමයා තව කාලයක් යද්දී international නිරූපිකාවක් වෙන්න පුලුවන්....😍😍

අද කිසිම දෙයක් නැතුව පොල් අතු පැළක ජීවත් වෙන මනුස්සයෙක් තව අවුරුදු ගානක් යද්දී ඒ පැත්තෙම තියෙන ලොකුම නිවස හදන්න පුලුවන් 🫠🫠🫠

අතේ සතේ ණැතුව අත මාරුවට ඉල්ලගන්න කෙනෙක් නැතිව ඉන්න මනුස්සයෙක් තව අවුරුදු කිහිපයකින් ලොකුම සල්ලි කාරයෙක් වෙන්න පුලුවන්.....

අන්න ඒ නිසා මට මේවා තියෙනවා.....උඹට මේවා නෑනේ කියන මානසික මට්ටමකින් කවදාවත් කිසිම කෙනෙක් දිහා බලන්න එපා...
මොකද මොන තරම් වැරදුනත් එක පුංචිම හේතුවකට පුලුවන් කෙනෙක්ගෙ මුලු ජීවිතේම එක තප්පරෙකින් වුනත් වෙනස් කරන්න....🌝🌝🌝

ඉතින් තරගයක් නෑ......හෙමීට මේ ජීවිතේ ජයගන්න ඔයාට මට හැකි වෙන්න ඕන 🙏🙏🙏🙏🙏

මේ ඉන්නේ මගේ පළමු නිරූපිකාව........😍😍😍. මේක අන්දලා හැඩ බලනකොට මෙයාට යන්තම් අවුරුදු 4/5ක් වගේ ඇති....බලන්නකෝ ඉන්න ලස්සන 😍...
14/07/2026

මේ ඉන්නේ මගේ පළමු නිරූපිකාව........😍😍😍. මේක අන්දලා හැඩ බලනකොට මෙයාට යන්තම් අවුරුදු 4/5ක් වගේ ඇති....
බලන්නකෝ ඉන්න ලස්සන 😍😍😍😍

මේ photo එක මං ගත්තේ මුලින්ම රෙදි ගන්න මහරගම ගියපු දවසේ... රෙදි යාර 20ක් බෑගයක දාගෙන එකත් උස්සගෙන බස් එකෙන් බස් එකට මාරු...
13/07/2026

මේ photo එක මං ගත්තේ මුලින්ම රෙදි ගන්න මහරගම ගියපු දවසේ...
රෙදි යාර 20ක් බෑගයක දාගෙන එකත් උස්සගෙන බස් එකෙන් බස් එකට මාරු වෙලා ආවත් මට පොඩ්ඩක්වත් මහන්සියක් දැනුනේ නෑ.....
කොහොම හරි මේ ටික ලස්සනට මහලා විකුණ ගන්නවා කියන ගැම්ම මගේ හිතේ තිබුණා......😍
කෙනෙක්ට හිතෙන්න පුලුවන් කන්න අදින්න නැතුව රස්සාවක් කරන්න බැරුව ද මේ වගේ කට්ටක් කන්නේ කියලා.....😆😆😆
ඒත් බිස්නස් එකක් පටන් අරන් කරන්න ඕන කියන උණ හැදුනම
මිනිස්සුන්ට එකෙන් තොර ලෝකයක් නැහෑ.

දවසක් මගේ යාලුවෙක් ඇහුවා පිස්සු ද අනේ කාලා බීලා ආතල් එකේ ඉන්න පුලුවන් කම තියෙද්දි නිකන් මහ මහා දුක් විදින්නේ කියලා 😒😒😒

ඒ වුනාට මට ඕන brand එකක් හදන්න....☺️☺️☺️
ටිකක් පරක්කු වෙලා හරි ඒක මං කරනවා.....
ඒකට මගේ ලගටම වෙලා ඉන්න ලොකු හය්යක් ඉන්නවා
ඒ නිසා බය වෙන්න දෙයක් නෑ....
ඒ තමයි මගේ හස්බන්ඩ් 😘🌹😘.

සමහර හීන දිනන්න කාලයක් ගත වෙනවා.....

ගිය අවුරුද්දේ  ලස්සන දවසක 😍බිස්නස් කරන කෙනෙක් සහභාගි වෙන්නම ඕන වැඩසටහනක්....දවස් 7ක් ගියා දැනුනෙත් නැති තරම්....EDP grou...
12/07/2026

ගිය අවුරුද්දේ ලස්සන දවසක 😍
බිස්නස් කරන කෙනෙක් සහභාගි වෙන්නම ඕන වැඩසටහනක්....
දවස් 7ක් ගියා දැනුනෙත් නැති තරම්....
EDP group හැමදාම ආදරෙයි..........දුන්නු ගුරුහරුකම් වලට 🙏🙏🙏

11/07/2026
මට කොච්චර අපහසු වුනත් සමහර වෙලාවට මට ආයෙත් ඇදුම් මහන්න හිතෙනවා....🥺🥺🥺ඒකට හේතුව මේක බිස්නස් එකටත් වඩා එහා ගිය මානසික තෘප්...
10/07/2026

මට කොච්චර අපහසු වුනත් සමහර වෙලාවට මට ආයෙත් ඇදුම් මහන්න හිතෙනවා....🥺🥺🥺

ඒකට හේතුව මේක බිස්නස් එකටත් වඩා එහා ගිය මානසික තෘප්තියක් තියෙන වෘත්තීයක් නිසා......

ඇත්තටම මං මගෙ බිස්නස් එකට පන වගෙ ආදරෙයි....

මේක යම් තාක් දුරකට ගේන්න මං සැහෙන්න ලොකු කට්ටක් කෑවා.......

වැටෙනවට මට ගොඩක් බයයි......🥺🥺🥺🥺
අතාරින්න හිතෙන්නෙම නෑ.....😔😔
කොහොම වුනත් මහන්සියෙන් ගොඩ නගපු දෙයක් දිහා බලන් ඉන්න එකත් එක අතකට ලොකු මානසික නිදහසක් දෙන හැගීමක් ☺️☺️☺️

මාව වැටෙන්න යන්න හැම තැනක දීම මගේ හෙවනැල්ල වගෙ ඉන්න මගේ අනිත් භාගයත් ඉතින් ආදරෙන් මතක් කරන්නම ඕන 😘😘

😍😍😍ඒ dress එක මගේ අතින් මංම මහපු එකක් කොහොමද ඒක ලස්සන ද

මේ තමයි Handy stall එකෙන් මුලින්ම customer කෙනෙක්ට  deliver කරපු පළමු ඇනවුම.....  🫠🫠🫠🫠මේක ආපු දවස මට කිසිම දාක අමතක වෙන්...
09/07/2026

මේ තමයි Handy stall එකෙන් මුලින්ම customer කෙනෙක්ට deliver කරපු පළමු ඇනවුම..... 🫠🫠🫠🫠
මේක ආපු දවස මට කිසිම දාක අමතක වෙන්නෙ නෑ.......
ඇත්තටම මේ ඔඩර් එක එද්දී මගේ page එකේ හිටියේ 50 විතර followersla ප්‍රමාණයක්.....🥺🥺🥺
මාව විශ්වාස කරලා මේ ඔඩර් එක දුන්නු හිතවතියට බොහොම ස්තූතියි.......🌹🌹🌹
ඔබ තැබූ පළමු පියවර මාව දිරිමත් ව ඔසවා තැබුවා....😍😍😍😍

හායි guys Handy stall එකත් එක්ක එකතු වෙලා ඉන්න හිටපු හැමදෙනාටම හැමදාම ආදරෙයි......😘😘😘ඔයාලා බැලුවද මාස ගානක් තිස්සේ මේ pa...
08/07/2026

හායි guys
Handy stall එකත් එක්ක එකතු වෙලා ඉන්න හිටපු හැමදෙනාටම හැමදාම ආදරෙයි......😘😘😘

ඔයාලා බැලුවද මාස ගානක් තිස්සේ මේ page එකේ update එකක් නෑනේ මේ මොකද කියලා.....😒😒

ඇත්තටම ඔයාට එහෙම හිතෙන්න ඕන.....

ඒත් Handyta මේ ටිකේ ව්‍යාපාර කටයුතු කරගෙන යන්න ටිකක් අපහසු කාලයක තමයි handy ඉන්නේ....ඒ ආර්ථික අපහසුතාවයක් නිසා නෙමෙයි අනේ....ශාරීරික අපහසුතාවයක් නිසා🥺🥺🥺🥺

ඒත් හැකි ඉක්මනට සුපුරුදු විශ්වාසයෙන් සුපුරුදු විදිහට නැතත් අලුත් මුහුණුවරකින් ඔයාලව බලන්න ඉක්මනට එන්නම්....

හැමදාම වගේ අපිත් එක්ක ආදරෙන් එකතු වෙලා ඉන්න කියලා පුංචිම පුංචි ඉල්ලීමක් කරන ගමන් අදට නවතින්නම්.

පරිස්සමෙන් ඉන්න ආදරෙයි 😘😘😘

E frock එක 😍😍🌹🌹
08/07/2026

E frock එක 😍😍🌹🌹

Address

Galle

Telephone

+94773739659

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Handy stall posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Handy stall:

Shortcuts

Share