11/08/2026
🛑SORRY ළමයි… reply එක පරක්කු වෙනවා නම්🛑
මේ දවස්වල messages ගොඩක් එනවා. 🥹
හැම message එකකටම, හැම payment slip එකකටම ඉක්මනින් reply කරන්න බැරි වෙන වෙලාවල් තියෙනවා.
Messages ගොඩක් එකපාර එන නිසා පොඩි delay එකක් වෙනවා. 🥺🩷
ටිකක් වෙලා දෙන්න…
ඔයා message එකක් දාලා තියෙනවනම්, අනිවාර්යයෙන්ම reply එකත් එනවා. 🩷
කිසිම message එකක් අපි ignore කරන්නේ නෑ.
පුළුවන් තරම් ඉක්මනින් හැමෝටම reply කරනවා 🫶🏻
ටිකක් ඉවසලා අපිත් එක්ක ඉන්න ළමයි… 🥺🌷
Thank you for your patience, understanding & endless support. ❤️