18/09/2015
En dan is het eindelijk zo ver, na ruim twee weken slopen, verbouwen & opbouwen...
Het was The Company maar nu........is het "Reuring" :-)
Sinds gisteren de deuren geopend en al zóveel leuke enthousiaste reacties mogen ontvangen; ik ben er heel erg blij mee.
Hier hoort ook een nieuwe facebook-pagina bij, ReuringAmersfoort.
Ik hoop tot snel in mijn fantastische nieuwe winkel!