27/03/2023
Alles of niets, oh baby roep jij maar niets
Wie kent hem nog? Keihard staan meeblèren toen ik 10 of 11 was. 100 keer geplaybacked op welke show dan ook. En nu, nu popt hij regelmatig op in mijn hoofd.
Ik ga voor heel intens, voor meer dan 100%.
Niet eens. Ja, voor de liefde, ja, voor het leven, maar voor wasbaar kies ik lekker voor het percentage dat bij me past. En dat mag jij ook doen.
Ik zou heel graag als wasbare webshop willen roepen dat er nooit, maar dan ook nooit een wegwerp om de bibs van mijn baby heeft gezeten, maar niets is minder waar. Want dan was ik eerlijk gezegd nooit begonnen.
Pas als ik zacht kan zijn tegen mezelf en mezelf toesta om dingen imperfect te doen, pas dan zijn de dingen niet meer zo groot dat ik verstar en er helemaal niet meer aan begin. Dus aan Linda, Roos en Jessica, dank voor de inspiratie, ik ga voor iets in plaats van niets. En dat alles, dat zien we dan wel weer.
Dus voor jou, kies voor iets. Start met 1 wasbare luier en kijk maar waar het schip strandt.
Meer lezen over parttime wasbare luiers? We hebben een nieuwe blog gemaakt. Lees via de linkin.bio