01/05/2026
Zakelijk heel spannend want dit medium genereert traffic en zichtbaarheid. Als meer mensen even aan ons herinnerd worden, even iets leuks zien, dan maakt dat uit.
Toch gaan we de maand mei meedoen aan . Omdat ik écht denk dat het goed is om even afstand te nemen en ik hoop ook dat er misschien iemand door geïnspireerd raakt en mee gaat doen.
Zullen we dan wel afspreken dat jullie gezellig langskomen in de winkels? Dat je je lokale winkel blijft supporten? Want we hebben wel een beetje last van fomo 💩
Nou, tot over een maandje dan hè. En in de winkel natuurlijk
Denk jij dat we dit vol gaan houden?