31/05/2026
Altijd weer fijn om binnen te komen in mijn werkplek op IJburg. Nu extra opgeruimd vanwege de Open Ateliers IJburg ;) Het is heerlijk om hier te werken en ik hou van de oranje vloer.🧡
Vandaag, 31 met tot 17 uur is mijn werk en dat van anderen te bekijken in de school aan de
Franz Zieglerstraat 201, Amsterdam IJburg.
Leuk als je langs komt!