29/07/2023
Daar is ie dan, m’n laatste dagje…mixed feelings…
1 september 2012 begon ik met knikkende knieën (echt, ik stond te schudden in m’n broek) Ceessie’s, vernoemd naar m’n vader, m’n eigen winkeltje in tweedehands dameskleding.
Pap, dank je dat je dit mogelijk hebt gemaakt, als zelf ondernemer, denk ik dat je best trots op mij had geweest 💋
T was de beste beslissing ooit want wat heb ik genoten van de afgelopen 11 jaar!!
Alle elementen waar ik blij van word, kon ik in m’n winkel kwijt… mensen helpen, etaleren, creatief bezig zijn, verhuizen, herinrichten, kletsen, knuffels uitdelen en nog heel veel meer.
Hierbij wil ik al m’n klanten uit de grond van m’n hart bedanken voor jullie vertrouwen, support, begrip, gezelligheid, gesprekken en alles wat ik vergeet.
Dankzij jullie is Ceessie’s een succes geworden 💋💋
En dan, last but not least …. M’n elfjes 🥰🥰
M’n allerliefste elfjes, wat ben ik blij geweest (en nog) met jullie hulp, zonder jullie had ik ‘t niet gekund, diepe buiging dat jullie t zolang met mij hebben uitgehouden want soms ben ik best n draak 😬
*Annie Gluwwein, m’n roltrapjuf, dank voor je nooit aflatende enthousiasme, hulp en support 💋
*Anssie (en Ruud 🥰)n beetje m’n mama was/ben je, dank je voor goede adviezen, je nauwkeurigheid en al je inzet 💋
*Ink, m’n jeugdvriendinnetje, 46 jaar gaan we terug…m’n sleepmaatje, m’n racemaatje, schoonmaakmaatje…wat zijn we toch n goed team samen, dank voor alles 💋
*Mir, de workaholic, heerlijk mens, dank voor al jouw hulp en support 💋
Vir, m’n haakmaatje, m’n goeroe 🤣 t was me zeer aangenaam 😎 dank 💋
*Son, m’n coronahulpje , wat uitgroeide tot invalkracht en straks m’n baas … hoe raar kan t lopen 🤓 dank voor jouw assistentie en gezelligheid 💋
Koester deze toppers en wees zuinig op ze, ze zijn onbetaalbaar 🥰
Diepe buiging voor jullie allemaal, nogmaals dank voor de afgelopen 11 jaar, dikke kus en hopelijk tot ziens op onze nieuwe locatie 💋💋💋💋