Ceessie's

Ceessie's Tweedehands dameskleding geopend wo t/m zat 10.00 -17.00 uur Lorentzplein 26 Badhoevedorp Kom gerust langs en bekijk de nieuwe items!!

Elke week is er nieuwe kledinginbreng dus Ceessie's hangt regelmatig vol met nieuwe kleding,schoenen,laarzen en tassen.

18/11/2024

Lieve (oude) klanten,

Blijkbaar is ‘t nog niet voor iedereen helder maar ik ben niet meer werkzaam bij Ceessie’s (2.0).
Voor de duidelijkheid dus voor vragen of andere informatie graag contact op te nemen met Sonja tel.nr. 06 18687530.
Mijn nummer is niet meer gekoppeld aan de winkel.

Lieve groet Pam

De laatste loodjes.. decoreren 🥰Ff n “plantje” halen 😎Met de medewerking vd Juffertjes in ‘t groen 😂😂
27/08/2023

De laatste loodjes.. decoreren 🥰
Ff n “plantje” halen 😎
Met de medewerking vd Juffertjes in ‘t groen 😂😂

24/08/2023

News FLITS!!😎 ( kijk en geniet 😜)

Na 3 weken intensief zwoegen, is dit t eindresultaat 😎
Woensdag 30 augustus vanaf 10 uur zijn we open en we heffen graag t glas met jullie tussen 16.00-18.00 uur.
Onze nieuwe winkel is gevestigd op het Lorentzplein 26 Badhoevedorp ( naast de opticien)

Gr Sonja& Pam

Daar is ie dan, m’n laatste dagje…mixed feelings…1 september 2012 begon ik met knikkende knieën (echt, ik stond te schud...
29/07/2023

Daar is ie dan, m’n laatste dagje…mixed feelings…
1 september 2012 begon ik met knikkende knieën (echt, ik stond te schudden in m’n broek) Ceessie’s, vernoemd naar m’n vader, m’n eigen winkeltje in tweedehands dameskleding.
Pap, dank je dat je dit mogelijk hebt gemaakt, als zelf ondernemer, denk ik dat je best trots op mij had geweest 💋
T was de beste beslissing ooit want wat heb ik genoten van de afgelopen 11 jaar!!
Alle elementen waar ik blij van word, kon ik in m’n winkel kwijt… mensen helpen, etaleren, creatief bezig zijn, verhuizen, herinrichten, kletsen, knuffels uitdelen en nog heel veel meer.
Hierbij wil ik al m’n klanten uit de grond van m’n hart bedanken voor jullie vertrouwen, support, begrip, gezelligheid, gesprekken en alles wat ik vergeet.
Dankzij jullie is Ceessie’s een succes geworden 💋💋

En dan, last but not least …. M’n elfjes 🥰🥰
M’n allerliefste elfjes, wat ben ik blij geweest (en nog) met jullie hulp, zonder jullie had ik ‘t niet gekund, diepe buiging dat jullie t zolang met mij hebben uitgehouden want soms ben ik best n draak 😬

*Annie Gluwwein, m’n roltrapjuf, dank voor je nooit aflatende enthousiasme, hulp en support 💋
*Anssie (en Ruud 🥰)n beetje m’n mama was/ben je, dank je voor goede adviezen, je nauwkeurigheid en al je inzet 💋
*Ink, m’n jeugdvriendinnetje, 46 jaar gaan we terug…m’n sleepmaatje, m’n racemaatje, schoonmaakmaatje…wat zijn we toch n goed team samen, dank voor alles 💋
*Mir, de workaholic, heerlijk mens, dank voor al jouw hulp en support 💋
Vir, m’n haakmaatje, m’n goeroe 🤣 t was me zeer aangenaam 😎 dank 💋
*Son, m’n coronahulpje , wat uitgroeide tot invalkracht en straks m’n baas … hoe raar kan t lopen 🤓 dank voor jouw assistentie en gezelligheid 💋
Koester deze toppers en wees zuinig op ze, ze zijn onbetaalbaar 🥰

Diepe buiging voor jullie allemaal, nogmaals dank voor de afgelopen 11 jaar, dikke kus en hopelijk tot ziens op onze nieuwe locatie 💋💋💋💋

Memory lane….Een heel bijzonder goed doel waren mijn reizen naar Bosnie, met een hulpconvooi plus aanhanger de bergen in...
28/07/2023

Memory lane….

Een heel bijzonder goed doel waren mijn reizen naar Bosnie, met een hulpconvooi plus aanhanger de bergen in…waar we de kleding die over was Vd sale gingen uitdelen aan mensen die vrijwel niets hebben..😢 en klussen voor deze mensen …deuren afhangen, ramen plaatsen, vloeren leggen…
Zoals de organisatie al had gezegd; je gaat dingen zien, dingen doen die je nog nooit hebt gezien/ gedaan…geen woord aan gelogen …
Reizen die ik voor geen goud had willen missen, ondanks de watersnoodramp in mei 2014 waarin we terecht kwamen…we werden met spoed van onze klus terug geroepen ( iedereen had een eigen klus adres in de omgeving) … waar we met 12 auto’s plus aanhangers over gammele ( ECHT gammel) bruggetjes moesten terwijl t water tot aan je wielen kwam en kijkend in je achteruitkijkspiegel zien dat t begin Vd brug gevaarlijk zwiepte en je nog niet aan de overkant was….1 voor 1 want met meerdere auto’s over de brug was staatsgevaarlijk…
Waar rechtdoor de enige optie was omdat t water van alle kanten kwam…
Een lekke band die ik natuurlijk zelf moest verwisselen onder toeziend oog van 24 mannen (wij waren de enige twee vrouwen op deze reis 😬)
Een reis vol emoties, een reis met een lach maar vooral een traan vanwege de vreselijke armoede waar deze mensen in leven.
Reizen die een onvergetelijke indruk hebben achter gelaten, reizen die mij op dit moment weer enorm raken en weer schiet ik in de emotie bij t zien van deze foto’s en t schrijven van deze heftige memory…..

Memory lane ..Een terugblik op onze 5.- sale dagen in de afgelopen 11 jaar, wat waren dat superdagen!Heel veel georganis...
27/07/2023

Memory lane ..

Een terugblik op onze 5.- sale dagen in de afgelopen 11 jaar, wat waren dat superdagen!
Heel veel georganiseer maar met wat voor een succes!
Dankzij jullie support, aanwezigheid en kooplust konden wij onze goede doelen weer supporten, waarvoor mijn onmetelijke dank ❤️💋
Door jullie konden wij Esperanza, stichting Duchenne, stichting ALS, de voedselbank en anderen een hart onder de riem steken.
Met heel veel trots en dankbaarheid kijk ik hier op terug, een waar terugkerend evenement in ons dorp.
Nogmaals dank en een dikke 💋 voor jullie allemaal …

M’n laatste weekje…..pffff, best een dingetje…’t weer past wel bij mijn nostalgische bui…Wat is er veel gebeurd in de af...
26/07/2023

M’n laatste weekje…..pffff, best een dingetje…’t weer past wel bij mijn nostalgische bui…
Wat is er veel gebeurd in de afgelopen 11 jaar…
Deze week staat in ‘t teken van “afscheid”, afscheid van mijn winkel…waar ik m’n hele ziel en zaligheid in heb gestopt….
Creatief bezig zijn, slepen met rekken en veranderen van inrichting, foto’s maken, stylen, etaleren etc etc

Memory lane …..
Vandaag een terugblik hoe ‘t begon, van achterin op 35 vierkante meter naar voren en alles daar tussen in ….

     #50%off
13/07/2023

#50%off

Vele van jullie zijn al op de hoogte van de komende veranderingen bij Ceessie’s maar voor de onwetenden toch even ‘n upd...
12/07/2023

Vele van jullie zijn al op de hoogte van de komende veranderingen bij Ceessie’s maar voor de onwetenden toch even ‘n update.

Per 1 september zou Ceessie’s, na 11 jaar, z’n deuren gaan sluiten.
Ik weet dit al n kleine twee jaar en was driftig op zoek naar iemand die ‘t over zou willen nemen maar blijkbaar keek ik in de verkeerde hoek want tot mijn grote verrassing wil m’n collega Sonja ‘t eigenaarsstokje wel overnemen, zo leuk!

Na n maand of 3/4 fanatiek op zoek te zijn geweest naar een ander pand moesten wij ons er helaas bij neerleggen…de tijd dringt…en een pand vinden blijkt moeilijker dan gedacht…
Alle leegstaande panden zijn “ineens”, na jaren leeg te hebben gestaan, verhuurd …
Getver, geen tweedehandsie meer in Badhoevedorp….😞
Ik weet niet wie er harder zou gaan huilen bij ‘n definitieve sluiting…jullie of ik…😢
Maar blijkbaar is ‘t Cees z’n tijd nog niet om z’n deuren te sluiten…totaal onverwachts kwam er ‘n pand uit de lucht vallen!
En wat voor pand!
Een prachtig pand, een geweldige locatie, zo te betrekken (met een kleine aanpassing), een zee van ruimte, een magazijn om van te watertanden en een heerlijke sfeer!
Wat een feest!
Cees blijft!💪💪

Toen werd t druk, Sonja, die vond dat ze nog niet genoeg om handen had 🤓, moest gaan denken, denken, en nog s denken.
Ondertussen dus veel regelen, opruimen, uitzoeken etc dus druk in mijn maar vooral in Son d’r kop 😂😂
Na een hoop overleg en gebrainstorm is ze eruit dus…Cees 2 is een feit, ze gaat t gewoon doen 💪💪

De maand juli ben ik voor ‘t laatst open op de Pa Verkuyllaan, de maand augustus gesloten, ivm “vakantie” 😎
In dit geval gebruiken we onze vakantie om in de heetste maand van ‘t jaar lekker te gaan verhuizen 🤣🤣 (behalve voor de degene die een afspraak hebben staan om kleding op te halen of in te brengen voor ‘t nieuwe seizoen)
Vanaf 30 augustus is Ceessie’s te vinden op onze nieuwe locatie, verdere info volgt.
De officiële opening is op zaterdag 2 september.

Echt helemaal stoppen ga ik natuurlijk niet want ik kan jullie echt nog niet missen dus ws ben ik daar met regelmaat te vinden om lekker bezig te zijn met hetgeen wat ik ‘t liefste doe … alleen dan in Son d’r winkeltje….😍

Wij hopen dat jullie net zo blij en enthousiast zijn als Son en ik, iig geval hebben wij er ongelofelijk veel zin in en hopen jullie te zien bij de opening 🥰🥰

01/07/2023

Adres

Lorentzplein 26 Badhoevedorp
Badhoevedorp
1171BB

Openingstijden

Woensdag 12:00 - 17:00
Donderdag 12:00 - 17:00
Vrijdag 12:00 - 17:00
Zaterdag 12:00 - 15:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ceessie's nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Ceessie's:

Delen

Type