Nifosa Nifosa is een kledingbedrijf en modelabel, opgericht door Nicole van den Broek en het richt zich op

Gister tijdens de PSV Fandag kon men shirtjes kopen voor het nieuwe seizoen. Tóch jammer dat PSV nooit meer iets met mij...
27/07/2025

Gister tijdens de PSV Fandag kon men shirtjes kopen voor het nieuwe seizoen. Tóch jammer dat PSV nooit meer iets met mijn opzet heeft gedaan. De Nifosa fandress heeft goed verkocht en gisteren zag ik een aantal dames erin rondlopen. Súper leuk om te zien! Maar daar is het bij gebleven. Zo jammer, want het hoeft niet zo moeilijk te zijn!

Verkoop gewoon een vrouwelijke versie van ons shirt! Dit doen ze overal ter wereld. Behalve in Nederland. Iets met een v-hals. Of een topje/hempje. Zet er PSV op en klaar! Win-win-situatie.
Aangezien het er niet is en PSV het niet verkoopt? Koop ik zelf maar rode shirtjes en zet er zelf wel de drie juiste letters op...

Maak deze hempjes en je verkoopt ze als een tierelier!
Ga ik dat nogmaals zelf doen? Neuh, de PSV-jurk is me gelukt en dat was genoeg. Jammer alleen dat PSV er niet op doorgegaan is...

Cadeautip voor de feestdagen:Combideal met luxe geschenkdoos - Pittige S**t!Ben je nog op zoek naar een origineel cadeau...
14/11/2024

Cadeautip voor de feestdagen:
Combideal met luxe geschenkdoos - Pittige S**t!

Ben je nog op zoek naar een origineel cadeau?
Weet je nog niet wat je met Sinterklaas of Kerstmis wilt geven?
Is er iemand jarig en zoek je nog een leuke verrassing?
Wil je nogmaals met me mee op reis vanuit je luie stoel?

Denk dan eens aan de luxe giftbox ‘Pittige S**t’?
Momenteel een combideal aanbieding van maar liefst 3 boeken!
Je krijgt ‘t Laatste rondje is van mij... én de twee boeken in de giftbox Pittige s**t.
Drie boeken in totaal voor 59,95!
Dan kan je vooruit deze komende maanden.

Ga nu naar de website en bestel je unieke exemplaar.
https://nifosa.nl/product/combideal-paperback/

Fijne feestdagen!
Nicole van den Broek
Nifosa

Wat een giga mazzelaar ben ik soms toch hè?! De ene na de andere mooie reis mag ik maken. Het is oprecht héél hard werke...
16/02/2024

Wat een giga mazzelaar ben ik soms toch hè?! De ene na de andere mooie reis mag ik maken. Het is oprecht héél hard werken; zeker als je het zo optimaal goed als ik wil uitvoeren en alle mensen de mooiste experience wilt geven. Tot in perfectie alles geregeld!

Maar wat ben ik blij met alle voorbereidingen van de afgelopen maanden! Hard work pays off…
Ben nu alweer even bezig in Nieuw-Zeeland en ik loop gigantisch achter met jullie te laten meegenieten…sorry!!

Ik moet nog foto’s en filmpjes uit Antarctica plaatsen, Aruba en nu Nieuw-Zeeland. Ga dat in april proberen te doen. Ik verwacht dan wat adempauze te hebben, want denk dat er wel een Jordanië-reis uit zal gaan vanwege te weinig boekingen.

Mocht je nu mijn avonturen live hier in Nieuw-Zeeland willen volgen? Geniet dan met me mee via Polarsteps. Niet zo uitgebreid als Antarctica, maar wel leuke indrukken. En anders wachten tot ik het later hier ne keer neerzet…

Volg mijn trip '25-daagse Natuurlijk Nieuw-Zeeland'

Een práchtige 25-daagse rondreis door Nieuw-Zeeland!!

De werk-reis-trein tuft lekker door over het wereldbolleke en sommigen van jullie zouden zomaar eens bij me kunnen insta...
18/01/2024

De werk-reis-trein tuft lekker door over het wereldbolleke en sommigen van jullie zouden zomaar eens bij me kunnen instappen!? Want in mijn volle planning heb ik zeker nog plek op deze onderstaande reizen. Dus ben je nog op zoek naar een leuke reis? Of wilde je er altijd al naartoe? Join me?

Ik heb nog plek op twee 19-daagse Easy going Canada-reizen.
Deze reis is écht té gek!
Ga met me mee op 22 mei of 19 juni.
Staan al veel boekingen op, dus wacht niet te lang...
Dit is de route:
https://www.anwb.nl/vakantie/reis/19-daagse-groepsrondreis-west-canada

Je kan ook nog mee op de 8/9-daagse reis door Jordanië en ook deze heeft een gegarandeerd vertrek.
Ik heb nog plek op mijn reis met vertrek op 28 maart.
Dit is de route:
https://www.anwb.nl/vakantie/reis/8-daagse-groepsrondreis-duizend-en-een-nacht-jordanie

Wil je naar Jordanie, maar dan met extra dagen aan het zwembad (5-sterren-hotrls!) erbij?
Ga dan met deze reis met me mee.
De12/13-daagse Jordanië met gegarandeerd vertrek op 28 april.
Dan ga je met mij een mooi rondje Jordanië doen op 28 april.
https://www.anwb.nl/vakantie/reis/12-13-daagse-groepsrondreis-relaxed-door-jordanie

Het ziet er dus lekker uit met mooie reizen.
En in april heel even adempauze.
De andere reizen in mijn planning, zoals Nieuw-Zeeland zijn volgeboekt.
Dus wil je met mij mee?
Dit zijn de opties tot juli...
Planning vanaf juli komt nog...meer later...
Op naar een mooi reislustig 2024!

Een onvergetelijke expeditie naar Antarctica!Hier een kleine sfeerimpressie van de reis in december 2023:
25/12/2023

Een onvergetelijke expeditie naar Antarctica!
Hier een kleine sfeerimpressie van de reis in december 2023:

Hoe was Antarctica?Niet te beschrijven!Deze video komt aardig in de buurt en geeft een sfeerindruk van onze reis in december 2023.Gemaakt door de crew aan bo...

Het gaat bijna beginnen!Een reis die je normaal gesproken één keer in je leven mag meemaken!Ik ga naar Antarctica!Eerst ...
30/11/2023

Het gaat bijna beginnen!
Een reis die je normaal gesproken één keer in je leven mag meemaken!
Ik ga naar Antarctica!
Eerst naar Buenos Aires om een paar dagen te acclimatiseren, daarna met een binnenlandse vlucht naar Ushuaia, om vanuit daar de boot op te gaan en 10 dagen op de Hondius te slapen. Met als eindbestemming: Antarctica!
De totale reis duurt 18 dagen.

Wil je mijn avontuur volgen?
Zet dan de notificaties aan bij voor reis:
https://www.polarsteps.com/NicolevandenBroek2/8698359-18-daagse-expeditiecruise-antarctica

Op deze Poolstapper (toepasselijke naam dit keer!) zal ik een kort dag tot dag programma geven.
En ook leuke wetenswaardigheden van Antarctica.
Allemaal in de vorm van korte vragen mét uiteraard bijbehorende antwoorden!
En foto's...zelfs met mijn roze huis-tuin-en-keuken-cameraatje, dat met elastiekjes aan mekaar hangt...
Geniet met me mee!
Ik ben nu nog aan het werk in Jordanië, ben morgennacht thuis en dag erna door naar Argentinië. Het is topsport, wat ik momenteel aan het doen ben, maar ben er klaar voor!
Beleef het met me mee...

Mensen vragen me wel eens; "Is dat reizen nou niet eenzaam?"Daar kan ik volmondig "Nee" op zeggen!Althans, meestal...Wan...
14/10/2023

Mensen vragen me wel eens; "Is dat reizen nou niet eenzaam?"
Daar kan ik volmondig "Nee" op zeggen!
Althans, meestal...
Want meestal ben ik té druk met mijn gasten, problemen oplossen, reizen voorbereiden of andere zaken. En dat was ook de afgelopen twee weken, hier in een heftige Brazilië-reis, niet anders.

En druk zijn met "die andere zaken"? Daarmee bedoel ik ook zeker, 25 jaar lang zorgen voor ons mam.
Dat hoeft niet meer, want het gaat super goed met haar!
Toch voel ik me nu weer heel even volledig moederziel alleen...
Nét zoals ik me précies 20 jaar geleden heb gevoeld.
Op précies dezelfde plek: namelijk Búzios in Brazilië.

Nóóit gedacht dat ik hier nog ooit terug zou komen.
En toch ben ik er nu weer!
Heel gek en heel dubbel.
Leuk is anders...
Voor de mensen, die mijn eerste boek 't Laatste rondje is van mij... in huis hebben?
Pagina 432 is het verhaal, dat me nu weer précies hetzelfde laat voelen als destijds.
En alles wat daarna is gekomen?
Dat staat in de rest van het boek en boek 2...en dat was Pittige S**t!
www.pittiges**t.nl

Hier is veel ellende begonnen en nu ben ik na 20 jaar weer terug.
Wat wil het universum daarmee?
Het énige verschil van toen en nu?
Destijds heb ik aan diverse mensen om hulp gevraagd vanwege een depressieve en zéér zieke mama en voelde ik me compleet alleen en in de steek gelaten. Door alles en iedereen!
Anno 2023 gaat het met moeders weer goed...maar sta ik er nog steeds alleen voor...
En dat is pijnlijk.
Maar ik moet het vandaag onder ogen zien, mijn kop knalt al dagen uit elkaar.
Mede door het harde werken op deze vermoeiende reis.

Mama Mieke Verdonschot gaat goed.
Dat hebben we toch maar mooi bereikt.
Daar hebben we 25 jaar héél hard voor gevochten.
En het is ons gelukt.
Ten kosten van...tja, te veel...
En dat besef komt hier verdomme heel hard binnen.

Accepteren, denk aan het positieve en door.
Loslaten, makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je er een oneerlijk gevoel aan over houdt.
Dit is mijn Lot...mag ik het een kut-Lot vinden?
Accepteren en doorgaan, makkelijker gezegd dan gedaan als je het gevoel hebt dat je na 20 jaar weinig bent opgeschoten en er zelfs op achteruit bent gegaan.
Ik sta op précies dezelfde plek als 20 jaar geleden met précies hetzelfde klotegevoel.
Just breathe Nicole....
Just breathe...

Maak je klaar voor de 1/8-finale van Oranje en bestel nu de állerlaatste oranje fandress! Steun onze mannen in deze Oran...
29/11/2022

Maak je klaar voor de 1/8-finale van Oranje en bestel nu de állerlaatste oranje fandress! Steun onze mannen in deze Oranje jurk tijdens het WK voetbal.
De leeuw zal weer brullen…
Bestel nog snel een van de laatste unieke Oranje jurken voor maar € 35,- op www.nifosa.nl
Alleen nog maar verkrijgbaar in maat XS, S en M (ze vallen iets groter en zijn verstelbaar in de taille).
Wees er snel bij want OP=OP.

De allerlaatste oranje fandress voor jouw favoriete sport- of oranje-evenement!Steun onze mannen in deze oranje jurk tij...
12/11/2022

De allerlaatste oranje fandress voor jouw favoriete sport- of oranje-evenement!
Steun onze mannen in deze oranje jurk tijdens het WK voetbal
De leeuw zal weer brullen…
Bestel een van de laatste oranje jurken voor maar € 35,- op www.nifosa.nl

De allerlaatste oranje fandress voor jouw favoriete sport- of oranje-evenement!Steun onze mannen in deze oranje jurk tij...
12/11/2022

De allerlaatste oranje fandress voor jouw favoriete sport- of oranje-evenement!
Steun onze mannen in deze oranje jurk tijdens het WK voetbal
De leeuw zal weer brullen…

Bestel een van de laatste oranje jurken voor maar € 35,- op www.nifosa.nl

Gun jezelf deze unieke Oranje of PSV jurk. Onderga net als de dames in deze video een metamorfose en kleed je voortaan chique en ruig met de Nifosa-jurk.

28/10/2022

Op avontuur met mijn groepsreis singles door Jordanië! Tijdens onze jeeptour in het prachtige Wadi Rum was ik een groepsfoto aan het maken van de groep. En ineens hoorden we van S10 uit de boxen! De Jordanese chauffeur had dat op zijn playlist staan en mijn groep ging even meezingen...

Wat is het toch weer een feestje! Super leuke mensen en de reis is écht weer een sprookje uit 1001-nachten. Amman bezoeken, Jerash, dobberen met een boekje in de dode zee, het 7e wereldwonder Petra bezoeken, zwemmen en snorkelen in de Rode zee, jeeptocht door de schitterende woestijn van Wadi Rum en nog veel meer moois.

Mooie afsluiter van dit jaar! Op naar meer moois en hopelijk een mooi reisjaar in 2023.
Het is heerlijk om mensen weer mooie landen, culturen en avonturen te mogen laten meemaken.
Ga met me mee op een volgende tocht?

De lockdown komt er aan!Wat kan je dan beter doen, dan een boek lezen?We kunnen helaas niet volle bak op reis, maar lees...
18/12/2021

De lockdown komt er aan!
Wat kan je dan beter doen, dan een boek lezen?
We kunnen helaas niet volle bak op reis, maar lees mijn boeken en ik neem je alsnog mee op vakantie door meerdere landen!!
Ga met me mee op avontuur!

Boek #1: 't Laatste rondje is van mij...
Boek #2: Pittige s**t in luxe giftbox (zijn 2 boeken)

Er is momenteel ook een combideal van de 3 boeken bij mekaar!
Je krijgt dan de paperback boek #1: 't Laatste rondje is van mij...
En de luxe cassette met twee hardcover boeken: Pittige s**t!
Voor meer informatie: https://nifosa.nl/mijn-boeken/
Of kijk op:
www.pittiges**t.nl

Indien je er een boodschap in wilt of gesigneerd?
Zet het in de bestelling erbij en het wordt als cadeau toegestuurd.
Ga nu naar de website en bestel je unieke exemplaar.
Fijne lockdown-dagen, eh...feestdagen!
Nicole

Adres

Eindhoven

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Nifosa nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Nifosa:

Delen