01/11/2024
Vandaag heb ik de sleutel ingeleverd en is het echt het einde van mijn mooie winkel MOON π₯Ή
Ik kijk met ontzettend veel plezier terug op afgelopen 6 jaar en ben dan ook super trots op wat ik heb neergezet. Het was soms best pittig, maar vooral ZΓ leuk. Veel nieuwe mensen mogen ontmoeten, mooie gesprekken en natuurlijk zoveel leuke aankopen gedaan π«Άπ» Ik wil iedereen echt heel erg bedanken want zonder jullie was het geen succes geworden! ππ»β€οΈ
Liefs, Simone
P.S. kan jullie vast vertellen dat ik terug kom met STYLMOON, dus stay tuned!