15/05/2026
🖤 Bie W&. Bestaat 8 jaar 🖤
Al 8 jaar mag ik doen wat ik leuk vind en dat is namelijk …. Jullie lieve klantjes voorzien van een leuke outfit , gezellige gesprekken voeren en niet vergeten samen genieten van onze koffie momentjes
A.S Zaterdag 16 mei ( 10-16 uur ) wil ik dit met jullie vieren onder het genot van een drankje en wat lekkers.
Voor iedere klant is er een leuke attentie!
MAAR ……. de eerste 8 kopende klanten van minimaal € 150,- euro ontvangen een super leuke VIP GOODIEBAG t.w.v. € 85,-
OP = OP
Lieve klantjes ,
Zonder jullie geen Bie W&. 💕
Liefs wendy
# IVY BEAU # YEST # SCENTSY by JOLANDA MOLS