30/04/2025
Lieve deelnemers en klanten, via deze weg wil ik jullie bedanken.
Wat ooit begon als een droom, groeide uit tot een mooie plek. Een plek waar we niet alleen producten verkochten , maar ook bijzondere gesprekken voerden, vriendschappen sloten en haren knipte.
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die de afgelopen 9 jaar binnen stapte.
Of het nu was voor een snelle boodschap, het afgeven of ophalen van een pakketje, een goed gesprek of gewoon een glimlach. Uit de grond van mijn hart bedankt voor jullie steun en vertrouwen! Zonder jullie was dit nooit mogelijk geweest.
Hoewel de winkel sluit, blijft de verbondenheid bestaan. Wie weet kruizen onze paden zich nog eens in de toekomst.
Nogmaals dank voor al jullie lieve woorden, bedankjes en cadeautjes. Doet me goed.
Liefs Miranda