03/03/2015
En zo zag mijn fijne winkeltje er vanmorgen dan uit.... Sleutels ingeleverd, pand opgeleverd, book closed... :-( ....
Gelukkig winkel ik bij Van_Rozendaal_Schoenen nog even verder! De moeite waard om nog even binnen te lopen hoor!