05/05/2026
We hebben mooi nieuws: Hockeybrouwerij gaat verhuizen!
Dankzij jullie enthousiasme en vertrouwen zijn we de afgelopen jaren flink gegroeid. Onze winkel aan de Havenstraat is inmiddels letterlijk uit haar jasje gegroeid. Bovendien zijn er in Nederland nog maar een tiental echte hockeyspeciaalzaken met een fysieke winkel, en in ’t Gooi zijn wij uniek. Daardoor vervult onze winkel steeds meer een regionale rol voor zowel hockey- als padelliefhebbers.
Daarom zijn Judith en Jan-Willem op zoek gegaan naar een ruimer pand op een centrale, goed bereikbare locatie met voldoende parkeergelegenheid. Een plek waar we jullie nog beter kunnen helpen, met een grotere winkel en een nog fijnere winkelervaring voor iedereen.
En dat is gelukt! Vanaf 1 augustus opent Hockey- en Padelbrouwerij de deuren van de nieuwe winkel aan De Clinge 22 in Bussum.
De winkel aan de Havenstraat in Huizen blijft geopend tot 1 juli, met een mooie verhuisuitverkoop.
Via onze socials neemt Maud jullie de komende tijd mee achter de schermen van de verhuizing. Ook vragen we jullie om input en ideeën, zodat onze service zo goed mogelijk blijft aansluiten bij jullie wensen, of je nu hockeyt, padelt of allebei.
Daarnaast lanceren we binnenkort een vernieuwde webshop, zodat je straks nóg makkelijker en op elk moment jouw hockey- en padelartikelen kunt bestellen.
Judith, Jan-Willem en alle Hockeybrouwertjes kijken er enorm naar uit om deze nieuwe stap samen met jullie te zetten. We hopen jullie snel te zien, in Huizen, straks in Bussum en natuurlijk langs de lijn of op de baan!