05/06/2026
Het weer gooit roet in het eten.. we zouden morgen meedoen op de markt van het zesspan maar door het weer durf ik het niet aan. We staan buiten in een weiland en ze voorspellen de hele middag en avond regen.. wil ik echt niet voor mijn kleding. Alles nat/vochtig. Kan niet.
Maar niet getreurd! Samen met de Paarse panter dameskleding staan we morgen in de winkel. We gaan er een leuke dag van maken met leuke akties voor jullie!! Oa de laatste Ipanema slippers met korting! De schoentjes met leuke korting en meer!!! Kom gezellig langs! De koffie en thee staan klaar met wat lekkers!