02/12/2021
Jullie zullen wel denken....waar is hoe leuk..!!
Nou ze is er nog steeds hoor!!!!
Heb mijn kledingkast via vinted,hoop van de zomer markten te realiseren🍀
Maar no
g steeds moeilijk i.v.m corona😔
Ik wil iedereen die mij volgt ondanks alles hele fijne dagen toewensen!!!in gezondheid,liefde🧡en gezelligheid in wat voor vorm dan ook💝liefs manon💋💋💋