24/11/2022
Volgend weekend vieren we alweer Sinterklaas….en eerlijk, ik heb nog geen cadeau in huis🙈.
Vorige week kwam de jongste, net 7 jaar, laat in de avond uit bed en zei: mama, Sinterklaas bestaat niet. Huhhhh….nou Joli, waarom denk je dat? Ze had een hele optelsom gemaakt en ja…ik heb het ‘grote’ geheim maar verteld. Ze wilde ook niet mee naar de intocht hier in het dorp afgelopen weekend, ze zei; doe hem maar de groeten😅. Dus toen had ik al zoiets van oké, wat gaat er in je koppie om.
Maar ja, die cadeaus, ik weet ook echt niet wat ik ze moet geven. Vooral de meiden van 7 en 9 jaar niet…
Ik zag Coblo voorbij komen, echt geen flauw idee of dat ook nog iets voor hun is. Dus heb je nog leuke tips voor cadeautjes, laat het vooral weten. Dan kan ik dit weekend op jacht😂.