30/03/2023
Namens het baasje van Sjors, (ik zal jullie verder de onbeschofte uitspraken van haar besparen);
Het is niet gewenst om iets liefs op fb te plaatsen over Sjors en het onderstaande bericht is zoals ze zelf zegt in het verkeerde keelgat geschoten. En nee ze wilt geen vachtje, ze is geen slecht baasje en Sjors is niet zielig!
?
Namens ons; 😲🤨🥱
Iedereen bedankt voor de lieve reacties aan Sjors, fijn om te weten dat er vele dierenliefhebbers zijn ❤️We love Sjors (Tokkie)❤️ En misschien leuk als jullie hem zien op het plein hieronder een leuke foto te plaatsen❤️ We hebben er al een aantal in ons archief...... Sjors in de sportschool, Sjors in de rij bij de visboer, Sjors bij de supermarkt, Sjors (voorheen) bij de blokker etc.
Nog 1 dag dat ik de deur voor je open kan doen zodat je heerlijk een paar uurtjes op het schapenvachtje kan slapen. De laatste dagen merk ik dat je extreem veel water drinkt. En ondanks dat ik weet dat je een thuis hebt vindt ik het vreselijk moeilijk er niet meer voor je te kunnen zijn in de winkel. Je bent niet van mij maar ik hou van je lieve ouwe sok Sjors❤️