08/04/2026
Hey lieve klanten,
Het is de laatste tijd wat stiller op onze socials, en dat heeft een reden. Achter de schermen zijn we druk bezig geweest met iets moois: de winkel wordt overgenomen door twee hele leuke dames! 🤍
Wie zij zijn en alle details daaromheen, maken we op een later moment bekend.
Zoals jullie weten werken wij met een uitbetalingssysteem. Voor deze maand doen wij nog geen uitbetalingen, omdat we alles netjes willen afronden. Per 1 juni wordt de winkel overgenomen en in die maand zullen wij iedereen uitbetalen die nog een bedrag open heeft staan. Dus geen zorgen: alle uitbetalingen komen gewoon jullie kant op.
Vanaf deze week zijn wij alleen nog geopend op vrijdag en zaterdag. De nieuwe openingstijden die de nieuwe eigenaren gaan hanteren, volgen later. Uiteraard houden we jullie hiervan op de hoogte.
We willen jullie ook iets vragen. Mocht je je kleding willen doneren aan de nieuwe eigenaren, dan zouden wij dat echt ontzettend waarderen 💕
Wil je je kleding liever terug? Laat het ons dan even weten. Wij hebben tot en met juni de tijd om alles te verzamelen, maar dit is best een grote klus, dus geef het op tijd aan.
Tot slot willen we jullie enorm bedanken voor het afgelopen jaar. We hebben dit met heel veel liefde gedaan, maar door tijdgebrek (met een kleintje, rugklachten en werk ernaast) hebben we besloten te stoppen.
De winkel blijft dus gewoon bestaan en krijgt een mooie doorstart per 1 juni ✨
Liefs